Blog

Daniel Morys
28
Dub

Daniel Morys bude sdílet příběh růstu

Sebe i Dopravního podniku Ostrava. Protože když nerostete vy, neroste ani vaše firma. Přijďte si poslechnout true story plnou manažerských výzev.


Registrovat se Přidat do kalendáře
📍 Kdy a kde

čtvrtek 19. května 2022, 16:30 začínáme registrací

Akce je určena členům Patriotů MSK. Ještě nejste členem? Nevadí! Jednu naši akci můžete navštívit na zkoušku zdarma.

Impact Hub Ostrava
Sokolská třída 1263/24
702 00 Ostrava
Mapy.cz | Mapy Google


➡️ Dozvíte se
  • Jak budovat lovebrand
  • Jak pracovat na sobě jako schopném manažerovi
  • Kdy číst a nečíst manažerské příručky
  • Proč kvalitu každého příběhu určuje autenticita
  • Jak prodat svou vizi, vybudovat tým kvalitních lidí a tvořit dobré jméno

💬 Popis

Poslechněte si příběh růstu Daniela MoryseDopravního podniku Ostrava, který vede.

Zjistíte, jak se mu podařilo rozhýbat rigidní procesy a z městského podniku o dvou tisícovkách zaměstnanců vybudovat lovebrand.

Budeme se bavit o tom, proč je důležité začít u sebe a posouvat své manažerské dovednosti, aby se mohla posouvat celá firma.

Získáte konkrétní tipy, jak prodat a šířit vlastní vizi, sestavit tým lidí a udržet si dobré jméno.

A dotkneme se i manažerských příruček, tvorby příběhu a firemních hodnot.

Přijďte se zeptat na vlastní manažerské výzvy, nebo je sdílet s ostatními.


🗣 O řečníkovi

Daniel Morys je od září 2016 předsedou představenstva Dopravního podniku Ostrava (DPO). Má bohaté zkušenosti s reorganizací nebo zaváděním firemních hodnot ve velké firmě. Právě jejich rozšířením v posledních letech posunul DPO ze zkostnatělé instituce státního typu do moderního podniku.

Do vedení DPO přešel z rodinné firmy Gasmo, předtím zastával manažerské pozice ve firmách ČEZ Energetické služby a ČEZ Logistika.

Věřím, že každý podnik stojí a padá s lidmi, kteří jsou nejcennějším kapitálem jakékoliv firmy.

Ve volném čase se Daniel Morys věnuje rodině a sportu – baví ho běhání, tenis, golf, výlety do hor, ale i jízda na čtyřkolce.


⏱️ Program

16:30 Registrace a networking
17:00 Beseda
19:00 Networking