SalesMajstr MeetUp: Zákaznická péče 🍋
Patrioti MSK a Raynet volají všechny, které baví nebo živí obchod: Uvidíme se na dalším SalesMajstr MeetUpu! Tentokrát se o to nejcennější ze svého know-how podělí hosté z firem, které skvělé pečují o zákazníky.
💡 Uslyšíte
- Konkrétní případovky z praxe
- Jak udělat ze zákaznické péče nejlepší nástroj pro růst
- Na čem stavět péči o zákazníky a jaké jsou její trendy
- Jak zákazníky přetavit v silnou komunitu
- Co dělat, abyste se zákazníky udrželi kontakt a vybudovali důvěru
⏱️ Program
- 16:30 Registrace
- 17:00 Úvodní slovo
- 17:10 Mário Roženský: Trendy zákaznická péče
- 17:40 Adriana Skotalová: Jak na věrné a (u)spokojené zákazníky
- 18:00 Networkingová pauza
- 18:30 Příklady z praxe
- 18:50 Martin Ksandr: Zákaznická péče za obzor — od poptávky po silnou komunitu
- 19:15 Panelová diskuze
- 20:00 Networking
- 21:00 Konec
💬 Popis
SalesMajstr MeetUp je každoroční setkání (nejen) všech nadšenců do salesu, které pořádá Raynet a Patrioti MSK.
Z expertních přednášek, konkrétních případovek a panelové diskuze načerpáte inspiraci, jak posunout systém zákaznické péče. A u dobrého jídla a pití neformálně proberete všechno, na co nestihne přijít řeč na jevišti.
📦 Mário Roženský, SupportBox
Trendy zákaznická péče
Zákaznická péče už dávno není jen o vyřizování stížností. Na čem dnes péče opravdu stojí a bez čeho se neobejde? Jaké jsou aktuální trendy a jakou roli hraje umělá inteligence? Mário se podělí o konkrétní tipy z praxe a vysvětlí, jak nastavit komunikaci a vytěžit ze zpětné vazby co nejvíce dat o firmě a jak z ní udělat svůj nejlepší nástroj pro růst.
🐘 Adriana Skotalová, Růžový slon
Jak na věrné a (u)spokojené zákazníky
Protože je obor erotického zboží pořád trochu tabu, tým zákaznické péče Růžového slona nemá v popisu práce pouze klasické e‑shopové odpovídání na dotazy, ale hlavně aktivní budování systému důvěry a intimity. Dozvíte se, jak jejich prozákaznický přístup dokáže proměnit anonymní zákazníky na věrné fanoušky a proč škádlí hejtry a taví je na ambasadory značky. Adriana vysvětlí, co znamená 13. komnata nebo smyslová laboratoř a jak jim tohle všechno pomáhá budovat důvěru a udržovat kontakt se zákazníky.
🎒 Martin Ksandr, Expedition Club
Zákaznická péče za obzor — od poptávky po součást komunity
Jak postavit silnou komunitu zákazníků, kteří se k vám vracejí a spontánně vás doporučují? Díky důkladné zákaznické péči outdoorová cestovka Expedition Club prakticky nedělá výkonnostní marketing, a přesto má silný brand a věčný převis poptávky. Dozvíte se, proč zákaznická péče nemusí končit návratem z expedice a jak se v pětičlenném týmu starají o zákazníky jako o komunitu čtyř tisíc dobrodruhů, pro kterou pravidelně pořádají srazy a komunikují s ní prostřednictvím vlastní platformy.
Meet-upem provede Martin Bazala (Raynet) a Tomáš Buchwaldek (Patrioti MSK).
👥 Řečníci

Mário Roženský
- znalosti a zkušenosti z vybudovaných firem a projektů teď aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která zjednodušuje komunikaci se zákazníky,
- přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách,
- je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči, pořádá konferenci SupportDay a Školení podpory.

Adriana Skotalová
- vedoucí týmu zákaznické péče e-shopu Růžový slon, který zákazníci zvolili za nejdůvěryhodnější značku v kategorii prodejců erotického zboží,
- začínala před téměř 6 lety v marketingu, poté přešla do provozu, zaměřila se na komunikaci se zákazníkem a formování oddělení zákaznické péče,
- dnes vede tým 4 lidí, kteří se každý starají o to, aby byli zákazníci spokojení.

Martin Ksandr
- spoluzakladatel a majoritní vlastník outdoorové cestovní kanceláře Expedition Club, která každý rok uspořádá 100 výprav pro 1 000 dobrodruhů,
- podnikatel, cestovatel, horolezec, právník, taky tahoun, motivátor a prý trochu paličák.
- vylezl několik osmitisícovek, zdolal nejvyšší horu Afghánistánu Noshaq a podnikl prvovýstup na pákistánský vrchol Sugulu Peak.
📍 Podrobnosti o čase a místu
čtvrtek 11. září 2025
16:30–21:00
Poklad
Matěje Kopeckého 675/21
708 00 Ostrava-Poruba
🔵 Organizace
- Registrace na akci je otevřena do úterý 9. září, 12:00.
- Kapacita akce je omezena.
- Každá členská organizace Patriotů MSK může využít 2 vstupy zdarma.
- Firmy nebo osoby na pozvání Raynetu mají vstup zdarma.
- Pro ostatní je registrace k dispozici za 1500 Kč (vč. DPH): Jako host můžete na zkoušku navštívit jednu členskou akci. Tuto nabídku nemůžete využít, pokud vaše organizace již byla členem Patriotů MSK.




