Skip to main content
Registrace byly uzavřeny.
SalesMajstr MeetUp: Zákaznická péče 🍋

SalesMajstr MeetUp: Zákaznická péče 🍋

2756 2756 people viewed this event.

Patrioti MSK a Raynet volají všechny, které baví nebo živí obchod: Uvidíme se na dalším SalesMajstr MeetUpu! Tentokrát se o to nejcennější ze svého know-how podělí hosté z firem, které skvělé pečují o zákazníky.

💡 Uslyšíte

  • Konkrétní případovky z praxe
  • Jak udělat ze zákaznické péče nejlepší nástroj pro růst
  • Na čem stavět péči o zákazníky a jaké jsou její trendy
  • Jak zákazníky přetavit v silnou komunitu
  • Co dělat, abyste se zákazníky udrželi kontaktvybudovali důvěru

⏱️ Program

  • 16:30 Registrace
  • 17:00 Úvodní slovo
  • 17:10 Mário Roženský: Trendy zákaznická péče
  • 17:40 Adriana Skotalová: Jak na věrné a (u)spokojené zákazníky
  • 18:00 Networkingová pauza
  • 18:30 Příklady z praxe
  • 18:50 Martin Ksandr: Zákaznická péče za obzor — od poptávky po silnou komunitu
  • 19:15 Panelová diskuze
  • 20:00 Networking
  • 21:00 Konec

💬 Popis

SalesMajstr MeetUp je každoroční setkání (nejen) všech nadšenců do salesu, které pořádá RaynetPatrioti MSK.

Z expertních přednášek, konkrétních případovek a panelové diskuze načerpáte inspiraci, jak posunout systém zákaznické péče. A u dobrého jídla a pití neformálně proberete všechno, na co nestihne přijít řeč na jevišti.

📦 Mário Roženský, SupportBox

Trendy zákaznická péče

Zákaznická péče už dávno není jen o vyřizování stížností. Na čem dnes péče opravdu stojí a bez čeho se neobejde? Jaké jsou aktuální trendy a jakou roli hraje umělá inteligence? Mário se podělí o konkrétní tipy z praxe a vysvětlí, jak nastavit komunikaci a vytěžit ze zpětné vazby co nejvíce dat o firmě a jak z ní udělat svůj nejlepší nástroj pro růst.

🐘 Adriana Skotalová, Růžový slon

Jak na věrné a (u)spokojené zákazníky

Protože je obor erotického zboží pořád trochu tabu, tým zákaznické péče Růžového slona nemá v popisu práce pouze klasické e‑shopové odpovídání na dotazy, ale hlavně aktivní budování systému důvěry a intimity. Dozvíte se, jak jejich prozákaznický přístup dokáže proměnit anonymní zákazníky na věrné fanoušky a proč škádlí hejtry a taví je na ambasadory značky. Adriana vysvětlí, co znamená 13. komnata nebo smyslová laboratoř a jak jim tohle všechno pomáhá budovat důvěru a udržovat kontakt se zákazníky.

🎒 Martin Ksandr, Expedition Club

Zákaznická péče za obzor — od poptávky po součást komunity

Jak postavit silnou komunitu zákazníků, kteří se k vám vracejí a spontánně vás doporučují? Díky důkladné zákaznické péči outdoorová cestovka Expedition Club prakticky nedělá výkonnostní marketing, a přesto má silný brand a věčný převis poptávky. Dozvíte se, proč zákaznická péče nemusí končit návratem z expedice a jak se v pětičlenném týmu starají o zákazníky jako o komunitu čtyř tisíc dobrodruhů, pro kterou pravidelně pořádají srazy a komunikují s ní prostřednictvím vlastní platformy.

Meet-upem provede Martin Bazala (Raynet) a Tomáš Buchwaldek (Patrioti MSK).

👥 Řečníci

Mário Roženský

Mário Roženský

  • znalosti a zkušenosti z vybudovaných firem a projektů teď aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která zjednodušuje komunikaci se zákazníky,
  • přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách,
  • je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči, pořádá konferenci SupportDayŠkolení podpory.

Adriana Skotalová

Adriana Skotalová

  • vedoucí týmu zákaznické péče e-shopu Růžový slon, který zákazníci zvolili za nejdůvěryhodnější značku v kategorii prodejců erotického zboží,
  • začínala před téměř 6 lety v marketingu, poté přešla do provozu, zaměřila se na komunikaci se zákazníkem a formování oddělení zákaznické péče,
  • dnes vede tým 4 lidí, kteří se každý starají o to, aby byli zákazníci spokojení.

Martin Ksandr

Martin Ksandr

  • spoluzakladatel a majoritní vlastník outdoorové cestovní kanceláře Expedition Club, která každý rok uspořádá 100 výprav pro 1 000 dobrodruhů,
  • podnikatel, cestovatel, horolezec, právník, taky tahoun, motivátor a prý trochu paličák.
  • vylezl několik osmitisícovek, zdolal nejvyšší horu Afghánistánu Noshaq a podnikl prvovýstup na pákistánský vrchol Sugulu Peak.

📍 Podrobnosti o čase a místu

čtvrtek 11. září 2025
16:30–21:00

Poklad
Matěje Kopeckého 675/21
708 00 Ostrava-Poruba

Mapy.com | Mapy Google | Apple Maps

🔵 Organizace

  • Registrace na akci je otevřena do úterý 9. září12:00.
  • Kapacita akce je omezena.
  • Každá členská organizace Patriotů MSK může využít 2 vstupy zdarma.
  • Firmy nebo osoby na pozvání Raynetu mají vstup zdarma.
  • Pro ostatní je registrace k dispozici za 1500 Kč (vč. DPH): Jako host můžete na zkoušku navštívit jednu členskou akci. Tuto nabídku nemůžete využít, pokud vaše organizace již byla členem Patriotů MSK.

 

Datum a čas

11. září 2025 | 16:30
 

Místo konání

 

Typ

 

Kategorie

Sdílet s přáteli